Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 26 oktober 2008

Kort MajaDesigns nya papper!!!!

Ett Kort/Tag i Majadesigns nya höstpapper: Skogspromenad.
Vilka härliga papper (som vanligt)
goa färger!!! Gillar speciellt pappret som heter FODER (det blårutiga).Det är GRYMT häftigt !!!!
Har mycket jag vill göra i dessa papper, får se vad som kommer framöver.




Det blev för mörkt att fota när jag var klar så jag fick scanna i det. Ska försöka hinna fotografera det en dag det är ljust........färgerna kommer fram bättre då.

Jag har en Layout på G fast den är inte riktigt klar än , kanske hinner visa den i mitten på veckan.

I torsdags var jag på en mycket trevlig scrapträff, fick shoppat lite av Paulas resterande lager från butiken (eller en hel del faktiskt........) Mycket band blev det iallafall!!!
Tack för en trevlig kväll ni som var med!!!! Trevlig vecka!!!


'''''''''''Foto tillagt 2008-10-29''''''''''

Glittret i texten syns bättre på fotografiet.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vilket fint kort du gjort.
Har sett papprena live idag i Karlstad.
Ha det gott.

Anonym sa...

Vad fint det röda bryter av. Ljuvligt kort som alltid. Du bor ju i Fla kommun, så då går det ju... Andra förslag? =)

Alina sa...

A very beautiful card, Linda, I love that dark red ribbon, it fits perfectly!
Hugs, Alina

Ulrika sa...

Helt underbart, höstigt, mysigt, vackert kort. Ljuvligt dekorerat.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: