Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 24 oktober 2008

Publicerat i Scrapbooking m,m

Jag har fått en dubbellayout publicerad i scraptidningen: Scrapbooking mm. Jätteroligt!!!!!
Det är efter skissen med Helene. Layouten är gjord i Majadesign: Juletid och Skördetid.

Vet inte om något gick tokigt med trycket eller om jag gett dem för lite info, för sidorna ska sitta omvänt. Man ser det om man tittar på skissen men det kan ju ibland gå lite galet på vägen.

Jag får inte visa det här på bloggen förrän i januari, lite synd när det är en julig layout.Men de ska ju sälja sina tidningar också.
Men ni som har tidningen kan se dem på sid 84. Hoppas ni gillar den!!!


Nu ska jag ta helg, ha de mysigt!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda!

Jag såg din LO i tidningen, kände inte bara igen ditt namn utan först på din stil, gillar den väldigt mycket, det var en jättefin LO med underbara papper.

Och svaret på din fråga, ja, jag har snurrat pappersremsor, det var lite pillrigt, men det gick..

Kram, Erica

Anonym sa...

Grattis till publiceringen!
Har inte sett skapelsen men jag får gå till bibblan och titta i tidningen.
Ha det bra.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: