Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 31 oktober 2008

Liten kik på skogspromenads layouten!!!!

Jag har tyvärr inte hunnit fotografera LO med pappren i serien Skogspromenad från MajaDesign. De tider jag varit hemma har det inte varit bra ljus för det.

Eftersom det sitter ståltråd som sticker ut kan den inte scannas .Men jag ska försöka fotografera under helgen om vädret tillåter och tiden finns....De mindre bilderna blev hyfsade så här är en liten kik.................Någon som vill se mer?!? ;-)



Trevlig helg så länge!!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Jaaaa! Jag vill se mer! Maja design papprena är verkligen underbara, måste nog försöka hitta dem i en shop någonstans.Det ser verkligen spännande ut med ståltråd!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: