Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 1 juli 2008

*Bröllop Kort och utställning!!

Ett helt underbart fint bröllop har vi varit på i helgen.Med en såååå VACKER brud.

Vädret var också fantastiskt fint, visst var det bra.Men det hade varit lika fint även om det regnat.

Jag har bara lite svårt att förstå att lilla Kristine (alias Stine) som jag känt hela livet, har gått och gift sig......


Titta här bara så lycklig och vacker hon är !!!!



Visst är de så fina tillsammans Hon och Morten, här tittar de på en vän till dem som spelar i kyrkan.




Jag gjorde ett kort till dem i MajaDesign: Du och Jag, vad annars....
Satte dit två hjärtan med ett band för att matcha placeringskorten.


Klicka på kortet så blir fotot något större

Ville ha lite kärlek över tonerna, så jag satte dit ett hjärta.

En blomma i nedre hörnet.



Brudens placeringskort. Fick tyvärr ingen bra bild på flaggorna.

Eftersom Kristine kommer från Sverige,hennes mamma är danska och Morten från Norge var det ett riktigt nordiskt bröllop.




Vill påminna om fotoutställningen, jättemånga vackra och roliga foto.Väl värt ett besök. Den håller på en månad.






Sen kan jag tala om att detta alfabet är nu mitt,"vann" det på tradera för 449.- har ingen aning vad det kostade nytt, nu säljs det ju inte längre.. Jag har varit sugen på ett Vixen länge.....Therese gjorde så himla fina julkort med det. Sen använde vi Paulas Vixen på sista scrapkursen och det är ju bara så häftigt typsnitt, bara längtar efter att få använda det.........

Nu är det bara en dag kvar, på onsdag har jag semester den varar i 4 ½ vecka det ska bli såååå skönt, det har varit lite fullt de sista veckorna speciellt med fotoutställningen.


Ha det Gott!!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart kort =D Och så vacker bruden var!

Ha en härlig dag!
Kram

Alina sa...

Beautiful foto's, Linda!
Regards from Holland, Alina

Birgitta sa...

Hej Linda

Sitter och kollar på din blogg när jag väntar på Paula och Martin, vi ska ta en drink och fira semestern
(och husköpet)

jÄTTEFINT Kort till brudparet.

Vi hörs säkert under semestern, glöm nu inte JOGGINGEN.

Häls Gittan

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: