Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


måndag 23 juni 2008

Midsommar, fotopromenad, scrappat i vitt och utställning!!

Det är ganska fullt just nu, efter att placeringskorten blivit färdiga har det varit fullt upp med fotografierna inför utställningen.

Vi har allt hunnit med lite midsommarfirande också både på Axels förskola och det traditionella.


Här sitter Axel och äter tårta på förskolans firande, de andra barnen kan jag inte visa så det fick jag klippa bort.

Här är ännu en tårtbild på vår tårtälskande kille. Vi firade midsommar traditionsenligt hos goda vänner på Utby, mycket trevligt och mysigt.





Inför den kommande utställningen har det blivit ganska mycket fotografering den sista tiden. Axel och jag tog en fotopromenad igår för att plocka smultron längs vägen vid sjön,
råkade mellanlanda i en myrstack sen var han inte pigg på att plocka mera smultron.............
Vi fick gå på fisketur istället, tog exakt 324 kort på drygt en timme............

Här är några, dessa ska naturligtvis inte ingå i utställningen.
De fotografierna får ni se på utställningen, jag kanske visar de vid ett senare tillfälle för er som bor långt bort.

Gott och äta smultron från ett strå!!!


Har faktiskt hunnit scrappa lite , en snabbscrap med alla vita blommor från trädgården.



Lite glitterlim och tags som dekoration.


Räknar med att hinna scrappa lite mer när fotoutställningen är över, puh!
Fotoutställningen är i Centrumhuset, Färgelanda.
Tema: Mitt Färgelanda
Vernissage Lördagen den 28 juni kl 10:00
Utställningen pågår en månad efter det.
Välkomna!!!


Närmast förutom utställningen ska jag göra ett bröllopskort till Kristine och Mortens bröllop på lördag.

Ha det gott!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga foton som vanligt, vi ses på fredag.

Anonym sa...

underbara foton och jättesnygg lo!!

kram!

Jeanette sa...

Fina kort! Vilken smarrig tårta..mmmm Härlig lo nedan.

troll13 sa...

Tak for din kommentar på min blog ;o)
Du har selv en rigtig fin blog, som jeg bestemt besøger igen ;o)

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: