Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 5 juli 2008

(Ett undantag) Så vacker röst!

Jag brukar inte visa sådant här på bloggen och egentligen borde jag i så fall visa Takida-Curly Sue för den är så fantastiskt fin.

Men jag gör ett undantag, efter att jag tittade på Allsången i tisdags kan jag inte riktigt släppa den här killen som har en otrolig röst, man ryser.Han spelar ju Tarzan till hösten i en musikal i Hamburg. (original och text: Phil Collins)
Lyssna och njut!!!!





Jag älskar musik och har många favoritlåtar och är en riktig allätare och "periodare" inom musik.
Lämna gärna en kommentar vilken favoritlåt eller låtar ni har, det är ju alltid kul och veta
sen hittar jag ju in till er också........

Ha gott i den goa värmen !!

Nästa gång blir det något scrappat i alla fall.

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: