Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 18 maj 2008

*TACK*

Först vill jag säga Tack! till er som lämnar kommentarer, här på min blogg.
Det är jätteroligt och se vilka som kikat in och sen att höra vad ni tycker om det jag gör.
Det värmer verkligen.


Roligt och höra att ni tyckte om "renoveringen".
Jag behåller allt den nya skylten.Det är ju ( som en del skrev) kul med omväxling.
Sen känns det lite tokigt och byta tillbaka igen, man vill ju inte vara en bakåtsträvare,haha.


I fredags fick jag ett tjockt paket på posten...
Paketet var fullt med underbara uppstämplade Rachelle Anne Miller motiv.
Tack !!! Snällaste , raraste Erica (Scrapkatt).
Det ska bli så roligt och måla dessa söta motiv. Jag lovar du ska få ett minst lika tjockt brev tillbaka, dags och börja stämpla ......



Jag har dekorerat ett kaffefilter, hittade det på Hildes blogg. Hon har så mycket roliga och fina saker där.
Lite annorlunda ideer som i alla fall inte jag kommer på, men vill gärna göra.....blir så insprerad.

Kunde inte låta bli att fortsätta skapa i MajaDesign: Carinas serie,så härliga färger.
Sen är jag helt såld på att använda vaxad lintråd,den är underbar.Har oxå använt Primablommor,brads,spets ,några stämplade swirls och lite chalk(DarkBrown).








Ha det gott!!!

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Vad fint det blev. Visst är de helt ljuvliga Maja Design papprena. Har precis inhandlat Paula oxå. Kommer nog låna kaffefilter idéen av dig. Härlig lo på din son och grävskopan nedan. Ha en bra vecka. Kram

Erica sa...

Roligt att höra att du gillade brevets innehåll, ska bli spännande att se vad du skapar med det.
Vilket underbart fint kort du har gjort. Tycker du gjorde rätt i att använda samma papper, de passar ju utmärkt till kaffefiltret. Blommorna är jättefina! och alla andra detaljer.. Vaxad lintråd, nu blev jag lite nyfiken, är det som scrappers floss fast vaxad?
Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Hej Linda,
Vad snyggt du fått det!!! Kul att du gillar papperen - kanske du vill ha någon mer färg...?
Det har inte blivit något blått-rött- "pojkigt" än men det kanske kommer...
Visst är RAM stämplarna underbara, har oxå köpt dem, och vaxad lintråd kan jag inte vara utan!

Kramar Marie

Scrapkatt-: Ja det är precis som scrappers floss! Går att köpa i "göra-smycken-butiker", tex Panduro har storpack i creme-brunt-turkost.

Anonym sa...

Härligt kaffefilterkort =D
Vilken rolig överraskning med alla stämpelmotiv! Imorrn ska jag till en vän och stämpla av hennes nya hÄnglar! *lycka* =)

Ha en härlig kväll!

Anonym sa...

Jättefint kaffefilter! Allt blir så vackert i dessa papper. Jag skulle också vilja sitta och pyssla... Jag har också köpt en bunt med dessa RAM- stämplar. Tokigt om vi har köpt samma Marie...

Kul att du bestämt dig att föja med till Stockholm. Kanske dags att börja röra på sig...

Kram kram Paula

Anonym sa...

Halloj ! och tackar för fina rader hos mig... men, jag vet inte om jag vill skriva under på att du skulle vara "nybörjare" !! syns inte på dina fina alster i alla fall ! kommer garanterat att titta in här igen i alla fall ! Ha det så länge !

Erica sa...

Tusen tack för det fina brevet som kom i posten idag. Underbara motiv! Nu ska jag bara få tid till lite pyssel också.. :-)

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: