Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 25 maj 2008

Snart bröllpsdags!!

Nu är det snart bara 1 månad kvar till Kristine och Mortens bröllop.
Jag har börjat lite smått med placeringkorten.Sista gästlistan har jag också fått, så nu är det full fart på den fronten som gäller!!!

Pappren vi valt är (naturligtvis) Maja Design serien: Du och Jag
Jag har fått brudens tillåtelse att visa placeringskorten här men det kommer lite senare........

Pappret jag kommer använda heter Förälskade , sen är det två olika enfärgade och en bit band (som är lite ljusare än det ser ut på bilden)


Ha det gott!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad spännande det ska bli att se vad du gör =D

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: