Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 15 maj 2008

Lite nytt!!!

Jag har gjort en ny "Linda Dekorerar" skylt........som ni ser!!

Hade först tänkt göra den i "Du och Jag serien" i Majadesign (och då med pappret Ömhet som är min favorit) Men eftersom jag är väldigt svag för brunt coh turkost blev det i MajaDesign: Mina Vänner Carina.


Vad tycker ni är den fin eller ska jag byta tillbaka till den gamla?!?!?



5 kommentarer:

Hilde sa...

Takk for hilsen i bloggen min!!

Link ivei!!

Ha en fortsatt fin kveld!

Anonym sa...

Hej Linda!

Jag tycker att den nya är jättefin, fast den första är också fin. Så jag tycker att du välja hur du vill, men lite omväxling förnöjer :)

/ Lisa

Lina sa...

Hej!

Yes, grey´s är bäst. Kolla på tv3 kl. 20.00 samma dag för då är men in trees och det är minst lika bra =) Men inget går upp mot dr. McDreamy, hihi

jättefin ny skylt. Den gamla är också superfin men jag skulle satsa på den nya! Även jag älskar nämligen brunt och turkost! Riktigt vacker.

Hur går det med placeringsskyltarna? Mycket jobb blir det =)

kramar i massor

Erica sa...

Båda är väldigt fina! Du kan kanske alternera.. den gröna till hösten kanske.. det är ju ändå "Skördetid"-serien.. sen kan du göra en ny till jul i "Juletid".. ;-) Jättefina är det hur som helst. Själv håller jag mig till katten, men känner att jag kanske borde uppdatera headern någon gång jag med.. ja, vi får se.
Har du fått post i dag föressten? Ett platt, sprängfyllt A5-kuvert..? (postade i går).
Hoppas du får en riktigt trevlig helg med massor av pyssel!!
Kram, Erica

Helen sa...

Den nya känns väldigt vårlig. Så jag tycker nog att du ska ha den nu, den andra är också jättefin.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: