Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 16 april 2008

Ledig dag!!

Onsdag vilket betyder ledig dag för Axel och mig,superhärligt.
Idag har vi "pysslat" ute.

Efter regn kommer solsken kan man säga idag.
Verkligen strålande sol och riktigt skön vårstämmning på eftermiddagen.
Men frosten kan slå till så vi planterade "frostsäkra" blommor än så länge.

Vi har även hjälpt Axels mormor med alla hennes blommor. Där har jag för övrigt tänkt ta en riktig fotodag i sommar och troligtvis krypa runt ta många fina blombilder.Någon kanske vill hänga på Yellow Orange


Det här har vi planterat idag i allafall




Ha det bäst !!! nästa gång väntas det nog en scrappat LO på mig,tror jag..............

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: