Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 18 april 2008

Testpanel!!

I går var vi några som fick åka ner till Marie (MajaDesign) och vara testpanel inför Eventet nästa helg.

Hon hade gjort helt underbara LO:s.Vi skulle hinna göra en likadan under en viss tid.
Lite svårt ibland och scrappa under tidspress, men det var ju egentligen enkelt när man hade färdiga LO:s och bra intsruktioner och superbra lärare. Än en gång har hon lyckats denna fantastiska pappersdesigner!!!

Fick även med mig lite hem, men det får jag visa efter Eventet.
Men det var helt fantastiska papper och jag tjuvstartar nog lite hemma för inspiration får man direkt av dessa papper !!!!!!
Vill ni tjuvkika på dem kan ni titta in på Paulas blogg.

Ha det bra!!!!!!!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Jag är riktigt avundsjuk på dig som sett och arbetat med Maries papper irl. Sitter med näsan tryckt mot bildskärmen på Paulas blogg för att kunna se så mkt som möjligt. Bilden går ju inte att förstora. Längtar gör jag iaf. Vilka fina vårbilder nedan. Härligt! Äntligen! Får man tro SMHI så ska det ju bli fint vädet hela nästa vecka så det blir nog ett besök på blomsterlandet imorgon. Håller föresten på med en journalingtag. Visar den när jag är klar med den. Jättebra idé. Tack. Detta blev visst ett långt inlägg. Ha nu en riktig skön helg i vårsolen. Kram.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: