Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 6 april 2008

Kort av påse och födelsedagskort!

Har gjort ett kort av en påse.Fick lite inspiration när jag såg Linda Muhrs kort, som hon hade med sig på Distresskursen.
Har också satt ihop det första kortet med en distressmålning.Vi skulle varit på kalas idag det det blev inställt pga sjukdom men jag visar kortet ändå,tror inte de kikar in här så ofta.
Först påskortet.......


Pappren är från MajaDesign,nu har jag äntligen använt det prickiga.Tänkte skriva"Kram" på tagen vid ett senare tillfälle.



Har gjort en till tag och satt på insidan, som hamnade på "botten" av påsen.


Tagen med ett underbart band från Dekoreramedmera.

Födelsedagskort med distressmålning.....


Köpte ett skimmerpulver som man blandar med distressfärger,syns inte så väl men jag blandade i lite guld för att få färg på kronorna.


Journalingtagsen visar jag vid ett senare tillfälle.

Ha det bra!!!

*KRAM*

8 kommentarer:

Erica sa...

Jättefina kort!
Blommorna på pås-kortet var helt underbara! Och så mina favoritpapper igen.. ;-) Är väldigt nyfiken på de nya som ska släppas..
Ha en bra vecka!!

Jeanette sa...

Jättefint! Tycker påskorten blir såå fina. Vad fint du fick till det med guldfärgen på kronorna och vilken söt stämpel. Vad är det för "blad" du har under den blå blomman ovan??? Kram

Marte sa...

Bli med på min blogcandychallenge!

Da blri jeg så gla'! :)

Klem fra Marte

Anonym sa...

Underbara kort Linda!!
Vad du är duktig!

Ses vi på söndag?


Kram
Marie

Anonym sa...

Verkligen skitsnygga kort, båda två. Det blev väldigt fint med gulkronorna... Något att ta efter...

Kram
Lisa

Linda Dekorerar sa...

Tack,tack ,kul ni gillade dem.
Sååååå roligt att ni lämnar spår efter er!!!!
Det var jättekul och göra påskort,blir nog fler så småningom.....
Jeanette:Jag svarde dig på din blogg häromdagen.
Marie:Alltid KUL och höra vad du tycker.Har mailat dig oxå.
Lisa:Roligt och se att du kikat in,välkommen åter.
Tack och Ha det bra Allihopa!!
*KRAM*

Linda Dekorerar sa...

Glömde säga: TACK Erica för trogen kommentator,jättekul att du kikar in och lämnar spår efter dig så ofta.Fortsätt med det ;-)

Gunilla/Nilla sa...

OJ vilka härliga kort du har gjort. Så snygg blomdekoration på påskortet och papprena är bara så ljuvliga.
Vad är det för skimmerpulver du använt? Jag älskar när det glittrar!!!
Ha en skön helg
*Gunilla*

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: