Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 5 april 2008

Demo!

Idag ska jag till Högsäter och hålla en liten demo därpå en scrapträff.
Jag ska visa en "journalingtag" man kan göra och lite kort.

Kanske hinner jag lägga upp det idag men jag ska på fotokurs ikväll och ta kort på solnedgången, imorgon är det oxå fotokurs på fm.Vi är entusiastiska elever ,hihi.

Så jag siktar på att kunna visa det innan helgens slut iallafall.
Ha det gott så länge!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, snälla , snälla Linda för all hjälp idag. Men vi ses ju snart igen. Dags för nästa projekt idag...

Kram Paula

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: