Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 11 april 2008

Kalas med fototest!!

Det har varit mycket fotokurs den sista tiden, men det är jättekul .För er som är intresserade finns det nu möjlighet och anmäla sig till höstens nybörjarkurs.Vill ni se mer av fotokursbloggen kan ni klicka HÄR.


Vill ni som bor i närheten veta mer om den nya kursen kan ni maila mig (adress längst ner på sidan) kan jag maila er kursledarens adress och lite info.
Sen får ni gärna fortsätta hänga med här på min blogg med mina försök att lära mig något om fotografering.

I onsdags var vi på kalas, Axels morfar fyllde år.Jag provade och ta lite foto med en blixt jag lånat av en annan fotokursare.En sån blixt vill jag gärna ha.


Jag fick inga superbilder men det var kul och testa,framför allt märkte jag att det inte blev några stora svarta skuggor.Det blir det oftast om man tar kort inomhus på kvällarna och använder den lilla fasta blixten.
Några bilder på den lille tårtälskaren!!!







Testade oxå och ta lite porträttbilder på min bror som fotoobjekt,det gillade han.



1 kommentar:

Erica sa...

Fina foton!
Ja visst är det stor skillnad med extern blixt, mindre hårda skuggor, speciellt om man riktar upp den i taket eller använder en bouncer (en vit liten plastlåda som sätts på blixten, finns större varianter också).

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: