Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 1 mars 2008

Min storebror !!

Jag har (äntligen) gjort en sida med min storebror Joakim.
Han har väntat kan jag säga...när han ser en ny LO säger han
- Jag är inte med.....
Men nu äntligen tycker han nog.

Varje människa är unik! Visst är det så, vi är olika och tur är väl det.
Min storebror är verkligen en GLAD person och vill alla väl. Tänk om fler var så positiva jämt.
Hälsar på alla han känner och även känner igen, går man på samhället med han tar det sin tid kan jag säga.....
Han är verkligen fantastisk för den han är!!!!


Pappren är från Crate serien: Zoom.

Det är lite svårt att göra en maskulin LO. Jag ville inte andvända blommor till en stor kille då blir det för gulligt. Tar man för mycket dekorationer blir det för rörigt.Så det blev en lite sparsam LO men jag ville ha med några hjärtan för att den skulle bli lite mjukare och för att mina känslor och budskapet skulle komma fram.

Jag har en LO till jag ska göra med foton honom . Han har åkt med Dansbandbåten till Tyskland ihop med sin kontaktman där träffade han en av sina "stora idoler". De korten har jag tänkt göra en tavla av som han kan ha på väggen.

Ha en fortsatt Trevlig Helg!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad han ska bli nöjd nu!
Härliga färger och fint kort på Jocke. Har du din bilder klara för tisdagen? Jag har inga...

Kram Paula

Erica sa...

Härlig och färgglad LO!
Undrar över vilket typsnittet är, "varje människa"? Ser lite ut som QK´s Maddie Anne? Eller du kanske har skrivit det själv...?

Jeanette sa...

Vilken jättefin LO. Får du ha den i ditt album eller vill han ha den på väggen :) Tycker du fick den manlig..Han blev väl supernöjd!!!

Linda Dekorerar sa...

Tack för de fina kommentarerna.
Erica: typsnittet heter Wendy Medium och är en True type font jag laddat hem
*KRAM*

Anonym sa...

de va ett fint kort på jocke måste blivit jätte glad föresten så har du mycket fina saker häroch visst joakim är fantastisk fin kille alltid glad och detta måste gjort honom ännu gladare.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: