Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 28 februari 2008

På jakt efter vårtecken.....

Idag har varit en solig och fin dag så jag tog kameran med mig ut för att se om jag kunde hitta några vårtecken, men det var ganska dåligt.
Vi har ju ett nytt hus så därför är trädgården oxå ny med inte så mycket växter än.
Det har inte blivit så mycket planterat ännu men jag grävde ner lite lökar i höstas.
De börjar sticka fram så det ska bli spännande och se vad det var nu igen............
Fick ta en bild på några blåa penséer jag köpte häromdagen istället.



Sen hade jag en liten bergsklättrare med mig ut...............

1 kommentar:

Erica sa...

VÅRTECKEN? Här har det snöat massor de senaste två dagarna, en hel del snöskottning för att kunna komma ut med barnvagnen blev det.. men jag bor ju lite längre upp än du... ;-) här blir det vår i bästa fall i april..

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: