Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 8 mars 2008

Kurs i dag !

Idag lördag, ska jag gå en kurs för Linda Muhr i färgläggning på stämplar med distressfärger.
Det ska bli jättespännande för jag har aldrig gjort det förut, men nån gång ska ju bli den första.
Men jag är lite kluven för blir jag fast i det här vill man väl ha alla stämplar och färger.....Det kostar ju en del och köpa på sig men det ger sig väl senare hihi.
Kul ska det bli iallafal! Yellow Orange
Ha en trevlig Lördag !!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: