Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 4 januari 2008

Titta vad jag fick.......

Det damp ner ett brev i lådan strax innan Jul med en Julhälsning.
I det fanns en liten present + "något annat".
Det var en såååå otroligt fin stämpel som var specialbeställt med mitt namn.Vilken överraskning!!!
Jag vet att det var flera som också fick en stämpel med sitt namn.
KUL eller hur TA MJ SK och KN ?
TACK PAULA! och God Fortsättning på det nya året!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med överraskningar!!

Har kikat på alla inlägg i din blogg nu och kommer att kika in här titt som tätt för inspiration.

Må gott!

Anonym sa...

Hej Linda!

Nu har jag kikat in i din fina blogg och tittat på allt snyggt du gör och har gjort.

Du är varmt välkommen att länka till min sida - vem vet; med det nya året blir jag kanske bättre på att uppdatera också?!

Anonym sa...

Tack!
För de värmande orden.Har fått några besökare.Det är jättekul när någon vågar lämna en kommentar efter sig.Marie,ja, jag väntar på en uppdatering *ler*.

Linda Muhr sa...

Hej hej!

Klar att du kan länka..Fin sida du har!

Kram Linda

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: