Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 2 januari 2008

Nytt!

Jag har varit och scannat idag, så nu finns det bättre bilder på en del LO + en del nya.
Fast jag har fuskat lite med datumen,igen. För att få in dem någorlunda i samma månad jag gjort dem.Kände att jag ville göra så även om bloggen är nyskapad.
Men nu är det (nog) slut på det för nu är det gamla som jag vill visa inne.
Så kolla lite på förra årets månader om ni vill!

1 kommentar:

Paula sa...

Kul att du fått så mycket fint här i din blogg. Visst är det roligt!
Kram

Paula

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: