Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 6 januari 2008

Se det snöar,se det snöar !!

Skotta behövs idag
Vårt hus
Bygga ett snöhus kanske?
Gick ut på trappan och tog en bild.
Äntligen lite snö,fast det känns lite tråkig nu när man städar bort julen.
Axel tyckte det var roligt och ville INTE gå in.
Man blir så sugen på att scrappa vinter Layout, få se om jag hinner till veckan......Fast den stora kameran är fortfarande på lagning,men jag har ju lite gamla bilder man kan plocka fram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeeeeeeeej, nyfiken blev jag. Här har du det ju superfint - kika gärna tillbaka och som sagt, länkar gärna till dig :)

Kram från Theresa

Erica sa...

Vilket hus!! Superfint!!
Gillar mycket dina LO´s du gjort, gillar din stil!! Återkommer gärna på besök!
/Erica (Scrapkatt)

Anonym sa...

Ahhaa! Är det DU som bor i det huset uppe på kullen. Jag beundrar det varje gång jag kör förbi. Ni måste ha en jättehärlig utsikt över den lilla sjön.
Jag hoppas också att jag kan få gå kurs med Linda. Fick reda på det idag när vi träffades igen i vårt gäng.
/AnnSofie (från Högsätersscrapparna)

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: