Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 16 januari 2008

Jag saknar dig.....

Min Kamera som har varit på lagning i tre veckor.....Jag är som så många andra scrappare beroende av kameran.Inte livsviktigt men ändå en kär och trogen vän som får följa med nästan överallt.Jag tar ganska mycket kort och har just köpt ett stativ som väntar här hemma.....Nästa vecka börjar jag och två goda vänner en fotokurs ihop och då måste jag ju ha kameran,men när jag ringde till Expert visste de inte när den var klar. Vädret är ju inte det bästa men kort tar man på mycket annat ändå. Nu är det bara att hoppas,hoppas.
Ha en bra dag!

Någon mer som längtar efter sommaren när det aldrig blir någon riktig vinter?

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: