Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 17 januari 2008

Det behöver jag nog....

Min sambo kom hem med en Almanacka till mig,vet inte hur jag ska tolka det men jag behöver nog en.Tänk bara att ta upp almanackan och kolla direkt om man kan eller inte när någon frågar om nåt.Ska bara försöka komma ihåg och skriva i den också.......

Det var en logga på som jag inte ville ha så jag lade ihop några Crate papper satte dit lite löv,ett hjärta,stansade ut mitt namn sen fick det räcka.Den ska ju förhoppningsvis åka upp och ner i väskan så fick inte bli för mycket detaljer.



Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: