Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 17 januari 2008

Grattis till en god vän!!!!!

En mycket god gammal vän till mig fyller år idag.Jag gjorde ett kort till henne men det kom som vanligt iväg lite sent men jag hoppas det kom fram tills idag.Sen hoppas jag att det var helt,jag vet inte vad posten i Norge gör med sina brev för de brukar tråkigt nog komma fram trasiga i en plastpåse.
Grattis iallafall och ha en mycket trevlig Födelsedag!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har varit i min nära och kära butik Dekoreramedmera och handlat papper från Theresas (Pysselgumman) senaste serie: En Kärleksförklaring så nu ska här skapas....



5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort, som alltid!
Det kommer hon att bli glad för.

Hur hinner du allt...

Kram

Paula

Jeanette sa...

Hej! Vilket fint kort! Är här inne med jämna mellanrum och tittar. Det är alltid inspirerande.

Erica sa...

jättefint kort!! gillar färgerna! kram!

Linda Dekorerar sa...

Tack!!
För kommentarerna det är ju JÄTTEKUL.Sen är det ju roligt och veta vilka som kikar in eller hur??

Anonym sa...

Hej Hej

Tack för korter det komm fram HELT denna gång och precis på dagen:) roligt at få post för en gång skull, alla sender ju bara mail och sms'ar nu för tiden. Du är i full gång i det kreativa hörnet hör jag, vi ses i feb. när jag kommer hem. Glädjer mig till det:)

Kram Kristine

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: