Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 23 januari 2008

En scraplift!

Var inne på en blogg hos en tjej som heter Karin , hon var inspirerande .
Hon hade gjort en tolkning av Veckansskiss som jag tyckte var så fin. Så jag "scrapliftade" hennes LO från Kolmården. Fast vi var i Borås.
Vi åkte dit i somras på ett s,k BO -ZOO -BAD. I det ingick inträde till badhuset och djurparken med en övernattning. Vi och en familj till åkte dit .Det var jätteroligt och mysigt.Jag har inte gjort någon LO därifrån tidigare, det är svårt när man tar kort på så många olika djur.

Pappren är från en av mina Favorit tillverkare: SassaFrasLass de har underbara papper men de har ibland så mycket mönster så det är svårt och få fotografier som passar till.Bokstäverna är utskurna med Silhouette.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör väldigt mycket fint som du visar här på din sida.
Vi är som du säkert vet ett gäng som sitter och scrappar i Högsäters bygdegård på onsdagkvällar från ca 18.00.Alla scrap/kortmakare är välkomna.

Jeanette sa...

Jättefin! Jag älskar blått! Visst är det svårt när man kommer hem med massor av olika djurbilder. Varav en del ser man inte ens vad det är man fotat. I alla fall jag...Jag tycker det är roligt att skapa efter skisser.

Lina sa...

Mycket fint :) Har du tid att ses nästa vecka?? Kram lina

Anonym sa...

TACK!
Anki: Jag tittat säkert upp nån gång.
LINA: Jag är "Gräsänka" nästa vecka så vi kan väl höras.Om du har grejorna med dig.Onsdag?

Anonym sa...

Det du gör blir underbart fint. Har själv försökt men lyckas inte så bra.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: