Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 26 januari 2008

Alla hjärtans dag kort

En av mina stora inspiratörer på nätet är Theresa.Hon har nu designat en ny pappersserie (En Kärleksförklaring) med romantiskt stil.Underbart vackra papper som jag nu fallit för och gjort en Tag och ett Alla hjärtans dag kort av.

Som mina trogna scrapvänner vet så dekorerar jag ofta insidan på kortet också,tycker det blir lite tråkigt när man öppnar kortet annars. Så eftersom de förväntar sig det fick jag göra det även med detta kortet Yellow Orange
Jag hade ju ett perfekt papper till det.
Lite tidigt och visa men jag kunde inte låta bli så det kommer säkert mera.




Hjärtan QK,Blommor Prima,ScrappersFloss vit.Band DMM
Bazzil rött och rosa,Brun Crate ,Brads MM,Fotohörn QK. Typsnitt: Schnookums,Vit photoholders m hjärta,Brun scrappersFloss

Insidan med ett papper med färdiga rader att skriva på.Perfekt! Texten får bli personlig ;-)




Tack vare Paula har jag nu även en snygg baksida.KUL!!



1 kommentar:

Jeanette sa...

Hej Linda! Theresas papper är helt ljuvliga. Håller på att göra en dagbok till mig själv av dem. Jättefina kort. Det är väl inte för tidigt. Tiden går fort och så är det roligt att hämta inspiration, tycker jag. Tycker att Maries nya papper, Du och jag, kommer bli jättefina att göra Valentinkort av oxå. Såg dem på bild hos Paula. Ska bli kul att se dem IRL. Kram Jeanette

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: