Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 10 januari 2008

Det är inte lätt och ta JULKORT på en SNÖGUBBE!

Varje år brukar jag försöka ta Julkort när det är snö för det tycker jag är så mysigt!
Så en dag i mitten på november vräkte den första snön ner. Så dagen efter drog vi på oss alla vinterkläder och tomteluva. Glad i hågen och med en lykta i handen skulle jag ta ett jättemysigt Julkort.Men efter den förra vintern som dessutom var mest grön hade Axel glömt vad snö var...
Men han uppskattade den desto mer nu. Här var det inte tal om att sitta och posera i en snödriva. Han rullade och slängde sig och hade hur kul som helst.Han såg ut som en snögubbe.Jag var ju tvungen att fotografera denna för honom lyckliga stund.Som nu också blivit en mysig vinterlayout. Jag fick till slut ett fint Julkort som finns under kategorien :Fotografier.

Datorn spelade mig ett spratt på det första inlägget så en del av texten försvann.
Men nu har jag uppdaterat det.

Papper: Rusty Pickle.Vitt och blått *Bling* papper.Snöstjärnestans och minibarrstans: Carla Craft .Typsnitt:snögubbe Snoopy Snails utskuret med Sihouette.Vantar; QK

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Hej!
Du gör så otroligt fina saker. Såg några av dem irl hos Paula. Kul att du har en blogg där jag kan hämta ideér och inspiration.

Erica sa...

Vilken härlig LO! Härliga färger, foton och upplägg.
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Oj, så mycket fint jag hittade här hos dig! Du gör inderbara layouter, och ditt adventsalbum är ljuvligt! Härligt när man hittar nya bloggar att inspireras av :-)

Kram Jenny

Anonym sa...

1000 Tack! För de värmande kommentarerna.Jag blir sååå GLAD. Det är så roligt när ni/ någon lämnar en kommentar efter er/sig.
Då vet man ju vem som kikat in.
*KRAM*

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: