Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 9 januari 2008

Födelsedagspresent!

På förskolan jag jobbar på får de äldre barnen en dekorerad väska med deras namn på. En uppskattad och rolig födelsedagspresent. Väskan är lätt och enkel att dekorera. Vi har ju begränsad ekonomi,men det blir ju en utmaning i sig och dekorera därefter.Har fått tillstånd av föräldrarna att visa en bild på söta Ida som vi hade kalas för i tisdags.
Tack! Tessan och Henric för jag fick visa kortet på bloggen !
Väska från Panduro.Pappren är från Crate.Bokstäverna och blommorna är utskurna med Silhoutte.Band:DMM.Blommor:Prima.
Ida med sin väska!

1 kommentar:

Erica sa...

Vilken söt väska! Köpte en sådan till mina killar, men det är inte mycket kvar av den nu tyvärr..
Kul idé att dekorera den, flickan ser väldigt stolt ut över den, en perfekt present!
Självklart får du länka till min sida, det är en ära!
*kram*

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: