Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


måndag 16 april 2012

Mysfilt!

Innan Axel föddes köpte jag ett kit på Panduro som skulle bli en filt.Jag började klippa i det men kom aldrig längre så jag köpte en filt på Polarn och Pyret istället.Nu när Siri kom så hitta jag det i en låda och frågade hennes farmor om inte hon kunde sy ihop och sätta dit några figurer och göra klart den och det gjorde hon.


Från början skulle det vara 12 rutor men den blev lite stor då så vi tyckte det räckte med 9 så kan man sy ett täcke till dockan av resten istället sen. Sen gjorde hon figurer på alla.

Hon är väldigt duktig på att sy och visst blev den fin ;-)














Lilla snorpan kravlar sig just nu runt överallt härligt.....och besvärligt, hihi!!







Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: