Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 13 april 2012

Den lilla rosa glasskiosken!

Ja, här är det vår fast det känns mest som vinter just nu.I väntan på värme och sommar gjorde jag en liten rosa glasskisok. Mitt senaste bidrag till Majabloggen. Fick några riktigt rara kommentarer på den där också, så roligt!


Pappren är från serien Sommartider förutom det med löv som är från Äntligen!


Alfabetet är Manhattan en 4x4 die ,väldigt användbart format tycker jag!



Har haft en massa Stickles på glassarna som jag klippt ut från arket-Massor av glass! Även lite Crackle paint på struten sen massor av Pearlmaker!!!




Några spetsar som snickarglädje.Tog en del chalk på den så den skulle se lite sliten ut,som om den stått vid stranden ett tag.




Disen är från QK/LC serien Enjoy












Tyckte den blev rätt söt ;-)




Ha det bra,hej svejs!


2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

En sådan rolig idé. Jättefin.

Lollo Kleibrant sa...

oj, oj, oj. Vilken söt kreation. Mycket pilljobb ;))

Ibland kan jag bli lite avis på att jag har tummen mitt ihanden när det gäller sådant här...

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: