Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 20 september 2011

♥ Välkommen till världen ♥

Då har vår nya familjemedlem kommit hem, en liten tjej blev det.Hon var punktlig och kom till världen den dagen det var beräknat ;-). Nu ska vi bara var hemma och mysa, återkommer när det blir tillfälle.



Här är våra underbara små !
Ha det bra alla!

13 kommentarer:

Lina mitt i livet sa...

grattis till det lilla efterlängtade underverket. Massor av kärlek och önskar er lugna och mysiga stunder!

Alina sa...

Linda, congratulations, I'm very happy for you, and how nice for Axel that he's got a little sister! Beautiful pictures!
Many hugs,
Alina

Lollo sa...

Ser ut att vara en riktigt stolt storebror. Grattis till Er alla.

Petra Jensen sa...

Stort grattis åter igen!!! Så söt hon är lilla gumman! <3

Caroline sa...

Grattis!!! Vad söt hon är.

Helen sa...

Etts tort grattis till er alla!

Anonym sa...

hej! kul att hon heter siri! jättefint! kram från mia

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL LILLA SÖTA PRINSESSAN SÅ UNDERBART OCH DU MÅSTE VARA SÅ LYCKLIG:)

Passa på och mys mycket med nya familjemedlemmen och resten av dom:)
Barnen är verkligen det bästa som finns och barnbarn när man har fått dom:) Jag har sådan himla tur och är värdens lyckligaste farmor till en liten tjej som heter Isabelle:)

Jag är mycket lycklig lottad med underbar familj och vänner:)
Dagen i går till Italien kommer jag minnas och leva länge på:) Sådant ger livet en riktig puff:)
Även om jag varit sjuk och inte mår bra i dag i själva kroppen så mår jag mycket bra och lycklig i själen och det kommer man långt på:)

Ha det bäst och massor med grattis kramar till dig din lilla son och prinsessa ser helt ljuvligt underbara ut:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Anna-Karin sa...

Åh, så söt. Ett jättestort grattis till er. Va underbart med en ny lite familjemedlem. Ha det gott och hoppas vi ses snart.

Annica sa...

Grattis till lilla tjejen!

//Annica

Erica sa...

STORT GRATTIS!!! Vilken liten goding!!! Önskar er all lycka!

Kram, Erica

Rose-Marie sa...

Nu har jag tagit mig tid till att gå in på bloggen för att få se på det lilla underverket och konstaterar att ni har gjort ett bra jobb.Hon är ju så söt. Ser fram emot en fika inom en framtid så att jag får hålla och se henne live.

AnkiT sa...

Grattis till prinsessan! Jättefina barn.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: