Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 28 september 2011

Lilla skruttan ♥ och en Lo

Först vill jag tacka för alla de kommentarer vi fått så roligt, det värmer i ♥ och vi är så glada för vår lilla Siri. Sen är det så roligt och veta att ni är några som följer mig här på bloggen, det är ju det som gör att jag fortsätter blogga ;-)

Ja, då har hon blivit 1½ vecka vår lilla skrutta. Det rullar på med mat, sömn och annat som hör till, hon börjar få lite rutin på det nu.Vi njuter av denna tiden ;-)






En layout det var längesedan ;-)



Den här började jag på innan sommaren sen blev den liggande och nu hittade jag den och gjorde den klar.Det är inte så ofta vi hamnar på samma bild Axel och jag oftast blir jag den som håller i kameran,men det är väldigt kul och ha några foto på oss ihop också. Pappren är från MajaDesign och passar ju bra eftersom kortet är taget vid havet.




Har letat efter marina stämplar och dies, gärna ett ankare.Till slut hittade jag en stans från Martha Stewart,såklart! Nu har jag köpt den + några clearstamps från YouDo,kanonbra till dessa papper.
Jag hann scrappa lite när jag var hemma de 2 sista veckorna så jag lägger ut lite efterhand, det blir väl blandat med Siri och Axel bilder.




Ha de bra alla!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till tösen.Fin lo.

Anonym sa...

Gratis till lilltjejen! Hon är ju helt bedårande! / Åsa Kvist

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: