Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 25 november 2010

Julkortsfoto!

Igår var Axel o jag varit lediga,så gott!! Vi var ute och tog lite foto till de julkort som snart ska iväg.... I år har jag haft chansen många gånger och få snöfoto men det ska ju vara dagsljus och helst inte snöa också. Sen har Axel inte varit så pigg på det i år, men med rätt muta så ☺

Några fina kort blev det i allafall på en mysig tomte.





Nu är det snart advent och snön skapar riktig stämmning, *mysigt*

Ser att det blir fler och fler kortmakare i scrapvärlden och visst är det kul.
Fast det jag började med och egentligen gillar mest och göra är Layouter,även om det av privata skäl inte varit så många från mig heller det sista så är det layouter som jag vill det ska bli mer av här ;-)

Så jag behöver inspiration, är det någon som har lite tips?? Eller är det någon som kikar in här som gör mycket layouter det får ni gärna "hojta till" i kommentarsfältet eller maila mig (se adress under kontakta mig). Såklart blir jag lika glad för alla små ord, men som sagt tips mottaget tacksamt ! ☺


Ha d myspys!!

3 kommentarer:

Petra Jensen sa...

Vilket fint kort på Axel!

Lina sa...

Hej

Kollade nyss paulas blogg o bilder från scrapträffern. o.m.g va snygg du var i håret! =)

kram lina

Erica sa...

Jättefint julfoto på jättefin pojke! Har inte tagit barnens julfoto ännu, brukar vara svårt då det är 3!

Dien stansar jag med min bosskut eller Cuttlebug, men fungerar med alla stansmaskiner på marknaden har jag för mig.

Ha en fin vecka! Kram, Erica

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: