Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 21 november 2010

Albumet snart klart......

Snart är ett av mina största scrapprojekt färdigt, började på detta förra året men nu i år ska det bli klart så snart snart,bara lite småpill kvar...Sen kommer jag visa nästan hela här.


Nu kommer jag scrappa mycket jul, men även Majas nya papper (se nedan).

Så småningom kommer ett annat stort projekt, våra bröllopsbilder men det får nog bli efter jul, tror jag vem vet ;-)
Idag har vi haft scrapträff, så trevligt och mysigt, bilder från det kommer till veckan!

Ha det myspys så länge!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: