Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 21 april 2010

***Rockstar***

Denna layouten " I wanna be a ROCKSTAR" gjorde jag till en utmaning på Vänerscrappen det var en skiss man skulle scrappa efter,blev faktiskt grymt nöjd.Brukar inte göra så i så hårda mörka färger men det var superkul och passade så bra med fotot på Axel och hans älskade gitarr.

Verkligen rockigt!!
Tycker mig se att det ryker lite från den också *skratt*.

Det var två kort på skissen men jag satte ett papper med noter på istället.

Gillar kortet med gitarren högt och ljudvågorna vid sidan.


Lite svart chalk på bokstäverna så de ser rockiga ut

Som sagt nöjd!
Har en layout till men den ska jag göra om lite för det var så stressigt att den inte blev ok.Har fotat den så ni ska få se en före och efter bild senare.
Ha d gott!!!

3 kommentarer:

Paula sa...

Michael Jackson, Bob Dylan... Inte illa... he he...

Cool layout! Man kan nästan se och känna röken...

Kram
Paula

Caroline sa...

Vad bra den blev. Hade varit roligt att se de andra layouterna.

Anna-Karin sa...

Den var verkligen häftig.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: