Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 18 april 2010

Möhippa och scrap

Helgen har svichat förbi igår hade vi möhippa för en vän.Vi var på Sagokompaniet och tovade oss varsin tomte/vätte, riktigt kul faktiskt!
Vi hade picnick ute också fast det blåste så det blev lite kallt,typiskt när det varit så fint hela veckan .
Sen var vi på Sjögården på Spa (och tinade), härligt!
Lite svårt och slita sig därifrån bara med trevligt sällskap och varma bad.

Vi fick börja med att sitta på en pall och tvaga oss,med hett vatten i en liten tunna,skönt!


På kvällen träffade vi svensexgänget.Det blev en liten scrapträff också,Caroline (var med mig på Vänerscrappen ) och Roger fick scrappa varsin layout i kärlekens tecken,hmm undra om det blir en gemensam hobby...tror inte det *s*.


Min lilla tomte eller vätte,blev söt!




Två kort från utmaningarna på Vänerscrappen gjorde två layouter också.Vann inget iår, det var riktigt många bidrag i år och många fina ,det är kul!
För det ät lite vitsen tycker jag och delta i tävlingarna ;-)



Nu väntar en ny vecka,härligt!

2 kommentarer:

Paula sa...

Halloj! Du har haft det fullt upp förstår jag. Vad mysigt ni verkar ha haft det. Men vilket ljuvligt kort du har gjort! Verkligen jättefint!

Vi ses i kväll, kanske?

Kram kram

Caroline sa...

Tack för en bra dag : ) Ni var så snälla mot oss.

Jag visade Johanna bilderna ovan och då sa hon " Jag vill också gå på kalas där man får limma" Jag tror att jag kommer dela min hobby med någon men inte med Roger.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: