Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 4 mars 2010

Vänerscrappen!

Är det någon som är sugen på att hänga med till Vänerscrappen?
Det var jättetrevligt,verkligen nåt jag vill gå på igen.

Har anmält mig och en till och nu när det ska betalas måste jag bekräfta att jag verkligen ska gå.Har inte hunnit fråga runt så mycket men är det någon som ska gå eller vill följa med,skriv en kommentar eller maila till: lindajohansson@mbox302.swipnet.se.
Innan den 15 mars (det ska vara betalt 18/3)

Mer info om tider och betalning finns HÄR.

I dag skulle vi haft träff med FCS men en av oss var sjuk så det blir flyttat.Jag skulle gjort inbjudningar till Axels kalas,så jag får väl göra det hemma istället.

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: