Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 2 mars 2010

Lingonlimpa

Ni måste prova detta supergoda bröd,om ni gillar grovt bröd förstås.
Receptet hittar ni HÄR.

Nu har jag (som vanligt) inte följt receptet riktigt noga.Valde fiberberikade havregryn,tog vetekross istället för groddar sen ökade jag de andra mjölsorterna lite,lite och skippade majsmjölet till sist bytte jag ut en del av russinen mot tranbär.

Vi tyckte båda det var gott,kanske inte Axel men...


Testa så får jag höra vad ni tyckte :-)



Idag har vädret varit superskönt med härlig sol ,ingen trist och dyster grå dimma som helgen bjudit på,fy så tråkigt.
Nä ,hoppas det är minus ett tag till för då tittar solen fram och hellre den smälter snön än regn.
Tycker det är fantastiskt när varje årstid är som den ska,härliga vinter!!

2 kommentarer:

Paula sa...

Mmmm, det ser gott ut. Det kanske skulle prövas...
Ja, visst var det en underbart vacker dag ute.

Vi ses på torsdag!

Alina sa...

this looks very tasty, Linda!
hugs, Alina

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: