Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 28 mars 2009

Vintertema ,igen !!

Ja, nu är det snö och vinter ,igen. Mars är ju annars en vår månad tycker jag ,kanske eftersom jag fyller då .
Ofta brukar några vårblommor kommit upp, jag har inte tittat så noga men här finns än så länge bara snödroppar .
Gjorde en LO i MajaDesigns serie vintertid för någon vecka sedan.Det är med bilder från nyårsdagen, en LO som är sparsamt dekorerad.

Nu när de nya pappren kommit är det nog slut på vintertemat för den här gången.........























En röd knapp bland de blåa som tar upp den röda färgen från hjälmen. I övrigt QK-dekorationer,glitterlim.Bandytexten utskrivet med dragonfly.

Imorgon är det träff med gänget i FCS.
Nu ska jag leta bland banden hemma vad som passar till de nya pappren ,ska kika på vad Paula har kvar som passar också.Pappren går en del i lila och gult.Två färger jag inte använder så ofta men det är sååå fina toner av dem i pappren.Riktigt fräscha vårfärger,härligt!!

Fortsatt trevlig helg!!!!!!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: