Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 27 mars 2009

Nya papper från MajaDesign!!!!

Har precis fått MajaDesigns nya serie i min hand. Wooow!!!!!!!!!!!!!!

Det är många kan jag tala om över 20 olika mönster.Så vackra vackra.
I gult,blått,lila,grönt mfl.

Nu vill jag bara skapa skapa och äntligen kanske jag kan få till något från min student..................

Här snöar det för fullt riktigt sitta "inne och scrappa" väder.*hihi*


Trevlig Helg!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Helen sa...

Vad kul, vad nyfiken jag blir!

Lina sa...

Spänande med nya fina papper =) Måste verkligen inhandla lite nytt snart, men jag har ont on fysiska butiker i närheten.... =/ Gillar bäst att kunna se papper, färger mm med blotta ögat när jag handlar, och inte så mkt via internet. Ha en toppenhelg. kram lina

Anki T sa...

Vi vill se!!!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: