Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 2 augusti 2008

Fått 2 st Award!!!

Ja det är så roligt och höra att man inspirerar några därute i bloggvärlden.......
En award har jag fått av Paula och en av Erica .1000 tack!! Ni 2 inspirerar mig i MASSOR !



Who gets the “Brillante Webblog Award”? Websites and blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they’ve won an Award.


Ja då kommer vi till den andra delen av det här.........att välja.
Helst skulle jag vilja köra" Ingen nämnd, ingen glömd" men tänkte att den här gången SKA jag välja några bloggare närmare bestämt de 7 st som man får välja.
Dessa olika bloggare besöker jag av någon anledning varje dag/vecka, ibland tom flera ggr.


Jeanette
Lina
Malin
Hilde
Ulrika
Alina
Theresa

Det är för att några inspirerar mig, några för att jag är nyfiken, några för att de är en god vän och några för att få en lägesrapport.

De finns MASSOR av fler bloggar såklart, så fortsätt inspirera alla därute.
ha d bra!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad snällt!! =D vad glad jag blir!! Tusen tack för den fina utmärkelsen!!!

KRam!

Anonym sa...

Va gullig du e, blev så glad när jag såg detta på din blogg, du inspirerar ju verkligen mig... Underbara kort från Barnens gård.. såg verkligen kul ut + vilket fint kort på Pappa och son. Hoppas att vi kan ses någon gad Stora Kramar Ulle

Jeanette sa...

Oj vad jag känner mig hedrad. Tusen tack!!! Jag skickar den vidare. Egentligen skulle jag vilja bolla tillbaka awarden i och med att jag är inne på din sida nästan varje dag och i blad flera gånger varje dag. Kram Jeanette

Alina sa...

Hello Linda, thank you for this award, I am very glad with it and also very happy that you visit my blog. Thank you again, tommorow I wil come back from holiday and I wil have more time for my blog.
Hugs, Alina

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: