Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 30 juli 2008

Hemma igen.....

Efter 2 veckor på vift. Vi har varit i Blekinge, Skåne och i Halland. I Halmstad har vi varit länge, vädret var riktigt kanon den sista veckan. Men eftersom vi börjar jobba på måndag kände vi att det var skönt att vara hemma lite på slutet av semestern.

Vi gjorde ett besök på Barnens Gård. Vilket drömställe för våran maskintokiga kille!!!!
Som dessutom gillar att bygga och älskar att hoppa!!!!





Traktor med rutchkana kan det bli bättre, det fanns en skördetröska oxå.............sen köra grävmaskin det var toppen!!!!
Hoppa var ju urkul!!!



Tänk att få hamra med en stor hammare så mycket man vill, underbart!!



Axel fick köra traktor själv också, det var batteridrivna traktorer och lastbilar. Gissa vem som var supersur när man var tvungen att byta förare.................

Ja det var verkligen ett toppenställe, det fanns ett badland oxå. Men Axel badade inte så mycket det fanns ju så mycket annat. Det var inte så jättestort ställe men rent och fräscht och inte så jättemycket folk den dagen vi var där, som tur var. Dit ska vi åka igen nån gång.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi hade lite besök i stugan. Axels sysslingar från San Francisco.
Supersöta Freya och Axel var som tokiga , de hoppade och slog kullerbyttor om vartannat. Båda hade inte träffat några jämnåriga på ett tag så det var mycket skratt och bus....

Hennes lillebror Sven var också med han tyckte det var superkul och vara med de andra två.




Sen kom kompis Max med familj och hälsade på några dagar, det var toppen !!
Vi hade jättetrevligt grillade, badade, solade, busade och grävde.......

Det är inte så enkelt att fånga dessa två killar på samma bild, men har man ett par dagar på sig så .....Två kompisar på väg till stranden , redo för dagens bus, bad och grävning!!


Far och son har badat jättemycket

Vi har haft en superhärlig semester som nu börjar ta slut. Axel har haft så kul och ätit massor av glass. På måndag är det dags för jobb och dagis men vi har bokat en vecka i värmen i höst....

Har hunnit med några scrapbutiker på vägen så nu har jag laddat inför höstens scrappande .Jag har ju ingen butik på orten längre så man får passa på.....Det är väl dags och ta bort DT loggan för Dekoreramedmmera kom jag på, trist. För det har varit så kul att vara med där. Kanske hittar jag nåt nytt projekt.Men jag hittar ju MASSOR av inspiration på olika bloggar.

Jag har även fått en Award till.... denna gången av söta Paula.

Jag har så svårt att välja ut någon men jag ska fundera lite.............

Ha d bra!! Nu ska jag försöka uppdatera lite oftare...............här är såå varmt ska inte klaga men det är VARMT..........tur vi bor nära sjön.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bilder. Det ser ut som ni har haft det härligt! Nu är det snart dags för lite trevliga scrapkvällar, eller...

Kram Paula

Anonym sa...

Ni ser ut att haft en jättetrevlig semester!! Barnens gård lät jätteroligt, det skulle garanterat mina små killar gilla. Lät trevligt med scrapshoppingen också, det är aldrig fel.. ;-)
Kram, Erica

Erica sa...

..föressten har du fått en award av mig, finns i min blogg!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: