Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 11 juni 2008

Tack kort !!

Vi har haft en klassmorfar på vår förskola. Han slutade nu i dagarna så han fick presenter och ett kort.
Vi har även kallat honom "glassmorfar", ingen kommentar *skratt*



Jag gjorde kortet så både "klass- och glassmorfar" blev tackade.................

På insidan dekorerade jag lite oxå!


Han har varit duktig på att hjälpa oss att laga hyllor, staket mm.Han har också tagit väl hand om våra blommor, så vi får väl se om de klarar sig utan hans ompyssling..............



Ha det Gott!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underbart kort!! Låter trevligt med en klassmorfar, har hört talas om det även om det inte är något som finns på mina barns dagis.
Gillar insidan mycket, där kommer hammaren fram igen! Hammaren och brädorna påminner mig om vårat altanprojekt.. ;-)

Jeanette sa...

Vilket härligt kort :) Synd att dom slutar nu, mormor och morfar. Ha en bra helg! Kram

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: