Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 4 maj 2008

Favorit i kruka!!

Hoppas ni haft en skön helg, det har jag iallafall. Men man vill ju bara vara ledig mera...

Ja, det gick då bra i torsdags då det var första dagen på utförsäljningen, ändå från Malung hade de hitta dit. De riktiga entusiasterna var där redan 9:00 och väntade i bilen, men är man ute efter något speciellt eller en raritet, gäller det att hålla sig framme.
Men än är det inte slut så ta gärna en tur till Stegsjöns Perenner.
Några taklökar fick då följa med mig hem.
Jag tycker mycket om dessa växter och det är så snyggt och plantera i zinkkrukor.
Fast några fick allt plats i stenpartiet också........

Dessa krukor står då ute runt vårt hus nu



Som sagt jag har ett "svagt hjärta" för dessa växter.........

Jag har faktiskt hunnit scrappa lite i helgen också, fast det är inte riktigt klart än.

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: