Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 30 april 2008

Nybakat !!

Idag på fm har vi bakat Axel och jag.Tänkte vi skulle ha något lättvindigt och äta imorgon under utförsäljningen (Stegsjöns Perenner)

Vi bakade passande nog Trädgårdsfrallor.Sen blev det ett gäng bullar också.
Frallorna såg så goda ut på receptet, vårligt fräscha. Lätta och baka var de också , är någon intresserad av receptet kan jag maila det till er (se min adress längst ner på sidan, så mailar jag det tillbaka).
Nu är mina inte fyllda ännu, men så här såg den härliga receptbilden i tidningen ut.

Ha en trevlig Valborg och Långhelg!!!


2 kommentarer:

Erica sa...

ÅHH.. vilken härlig bild, nu blev jag hungrig! Hoppas ni haft en trevlig dag på utförsäljningen!

Lina sa...

Det receptet får du gärna maila till mig :) *mums* kram lina

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: