Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 29 mars 2008

^^ En cool kille ^^

Har gjort en LO med Axel från när vi var på Agia Napa i höstas.
Han ville såklart ligga och sola han oxå med sina coola solglasögon på!!!



Ville ha det riktigt somrigt med starka färger.Sen fick jag till en effekt så det ser ut som grodan på tröjan klättrar uppåt !!

Med denna LO önskar jag er en Trevlig Helg!!!

Idag ska Paula,Marie ,Rosa-Marina och jag åka på mässan i Göteborg.Det ska bli SUPERKUL.

Ska försöka hitta massor av Inspiration.Träffar kanske några av er där!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för trevligt sällskap på mässan!!
Vad hejdlöst mycket folk det var!
Layouten är helskön, och Linda...
..du målar jättefint!
Nu blev jag jättesugen på att prova crackle-färgerna jag köpte..

Kram
Marie

Erica sa...

Cool LO! Gillar "grodeffekten"!!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: