Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 1 februari 2008

Lite som Julafton....

Fick ett paket fantastiskt vackra papper av Maja Designs nya serie: Du och Jag. TACK! snälla Marie.
Det var så många fina papper så nu vet jag nästan inte vad jag ska börja med ;-)
Det tar nästan alltid en liten stund innan man vågar börja skära i dem oxå.
Men det är så kul med nya papper och att de är svenska är ju de bästa.
Helgen är räddad nu hoppas jag ska kunna visa något innan helgen är slut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju alltid söndagen att skapa på.Jag tänkte åka kl 15.00 om du vill åka med mig. Min duktiga mamma följer också med. Hon går på datakurs nu, så hon lär sig mer och mer. KUL!

Trevlig helg!

Kram kram

Anonym sa...

Tack själv! Det ska bli spännande att se vad du hittar på...

Vi ses kanske på söndag då.

Kram
Marie

Jeanette sa...

Hej!
Visst var de fina. Har också börjat spåna i vad jag ska göra. Väntar otåligt på att få se vad du har gjort!!!

Erica sa...

Längtar tills jag får hem mina och tills jag får se vad du skapar med dem, de verkar helt underbara!! säkert perfekta till alla hjärtans dag-kort.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: