Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


måndag 18 februari 2008

Ett litet Tips!

Har varit och shoppat en ny väska på Biltema.Kanonbra!!! Snygg färg är det också.
Det finns en nästan likadan som säljs i olika scrapbutiker men till ett mycket högre pris.
Den här kostade mig 99:- och den bara "slukade" en massa olika verktyg jag brukar släpa med mig + att det finns plats kvar.Verkligen super, åk och köp om ni inte redan har en.






Med ett lönnfack under där man kan ha 2 st lådor med ex brads mm.

Lådorna köpte jag oxå på Biltema.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så smart! Kul att du lämnade ett litet spår efter dig, så att jag kunde hitta till din fina blogg!! =) Önskar dig en underbar dag...Många kramar Malin

Anonym sa...

Vilket bra tips, denna väskan var dessutom snyggare än scrapväskorna som jag har sett.Bra tips då dottern snart fyller år =)

Anonym sa...

Jag köpte en likadan från Clas Ohlson tidigare, men den är inte alls lika fin, den är mer bajsgrå, så jag gillar den inte riktigt, men slukar saker, det gör den.
Vad in LO:n på Axel blev, både ögon och tröja matchar papperen. Vi ses förhoppningsvis på söndag.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: