Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 29 januari 2008

Äntligen!

Idag har jag varit och hämtat min kära kamera,det var på tiden.Känner att jag ligger lite efter i kursen så det blir till att läsa på i manualen.Kanske får ha en egen "spontan" Fotodag, någon som är sugen och hänga på??

Fotot är taget av Thomas Glue

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hänger gärna på! Vad roligt att få så mycket bilder på sitt barn, som du nu kan se på fotobloggen. Och så fina bilder!
Tur att jag inte la ut några där...
Tips! Kolla in min blogg i morgon. Utlottning på gång!

Ha det så bra!

Kram

Paula

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: