Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 17 maj 2014

Äntligen !


Har läst en kurs på Högskolan under våren och nu är sista skoldagen är gjord, bara en inlämningsuppgift som ska finjusteras ;)  Så äntligen denna dagen har jag fått tillbringa min tid där jag brukar vara under våren  i trädgården :)) förutom en snabbtur på loppis med , hihi! Vi har gjort en ny uteplats, en liten platå med soffa där man kan sitta och dricka sitt morgonkaffe i solen , redan en favorit !!!


Fick god hjälp av en liten tjej !!

Vindsnurror i papper, jag gjort för flera år sen men de håller än fast de stått ute i regn och rusk !

Hade bästa träningskompisen med idag ....



Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: