Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 2 oktober 2013

Hej och hå!!

Vill först tipsa er om min Facebooksida, där lägger jag ut scrappade kort efterhand jag tillverkar dem de är till salu. Finns en länk till vänster men ni kan även klicka här FBLindaDekorerar .Det är bara och klicka att ni vill gå med i gruppen så lägger jag till er =) 
 
Japp tiden rullar på.....har börjat jobba så är läget, men vi gåt mot hösten så pysseltiden kommer öka hoppas jag ;-) 
 
Har hunnit göra några kort,sen har Siri fyllt två år skruttongen, hon har även skolats in på förskolan och hon stortrivs som gott är och Axel är nöjd över att få gå på fritids.
 
Var på en mycket trevlig tjejkväll här iseptember också, pysslade ihop ett flaskkort till en vinflaska.
 
 
Ett kort nedan  jag sålt på facebooksidan (mobilbild)
 

Ett till som är till salu (mobilbild)






Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: